Amasya'nın Merzifon ilçesine bağlı Balgöze köyünde basınçlı sulama tesisinin açılışı yapıldı.

160 hektarlık alanın sulanmasını sağlayacak tesis Amasya İl Özel İdaresi tarafından hayata geçirildi.

Amasya'da motosikletler çarpıştı: 2 yaralı
Amasya'da motosikletler çarpıştı: 2 yaralı
İçeriği Görüntüle

Açılışa Amasya Valisi Önder Bakan, AK Parti Amasya Milletvekilleri Haluk İpek ve Hasan Çilez ile köy sakinleri de katıldı. Vali Bakan, tesisin hayırlı olması dileğinde bulundu.

Kaynak: İHA