Kastamonu’nun İhsangazi ilçesinde ormanda çalışan vatandaş tarafından benekli kızıl geyik görüntülendi.

Bahar yeni geldi, kıvrım kıvrım menderesler akmaya başladı: Eğriçayır'ı çiçekler kapladı
Bahar yeni geldi, kıvrım kıvrım menderesler akmaya başladı: Eğriçayır'ı çiçekler kapladı
İçeriği Görüntüle

Kastamonu’nun İhsangazi ilçesinde ormanlık alanda ağaç kesimi yapan vatandaş, benekli kızıl geyikle karşılaştı. Geyiği gören vatandaş o anları cep telefonu ile görüntüledi. Geyiğe, ’ayağa kalk da boyunu göreyim’ diye seslenen vatandaş, ’rahatsız ettik ama kusura bakma’ diyerek tepki gösterdi. Geyik bir süre sonra uzaklaşarak gözden kayboldu.

Kaynak: İHA